Kodulehe Tegemine

Kuidas tuleb läheneda kodulehe valmistamisele. Kas oled mõelnud kõik vajalikud sammud läbi? Enne kodulehekülje tellimist tuleks läbi mõelda järgmised sammud.

service icon

Eesmärk

Igal koduleheküljel peab olema eesmärk. Kas soovid läbi uue lehe rohkem müüke, päringuid, kõnesi....Kui eesmärki ei ole, ei mõtet uut kodulehekülge ka teha.

service icon

Sisu

Kui oled mõelnud kodulehekülje eesmärgi välja, kas oled jõudnud juba mõelda milline sisu peaks koduleheküljel olema? Ja mis peamine, kas mõtled sisu ise välja või peaks seda arendaja tegema?

service icon

Turundusplaan

Kui kodulehekülje eesmärk on valmis, sisu ka enam vähem visualiseeritud, siis kas ja milliseid turundustegevusi oled kaalunud? Miks?

service icon

Analüütika

Iga turunduskanal mida plaanid kasutada tuleks ka mõõta! Iga sent mille investeerid reklaami, peab olema mõõdetav.

service icon

Konkurendid

Kas oled kursis milline näeb välja Sinu konkurendi kodulehekülg? Kindlasti tuleb kaardistada konkurendid ning ilmselgelt nendest paremini teha!

service icon

Seadmesõbralik

Kui sa veel ei tea, siis üle 50% veebiliiklusest toimub läbi nutitelefoni või muu pisikese ekraani kaudu. Kui plaanid uut kodulehekülge, siis kindlasti tuleb sellega arvestada ning uus kodulehekülg vastavalt ka ehitada.

Kodulehe Tegemine

Kuidas tuleb läheneda kodulehe valmistamisele. Kas oled mõelnud kõik vajalikud sammud läbi? Enne kodulehekülje tellimist tuleks läbi mõelda järgmised sammud.

service icon

Eesmärk

Igal koduleheküljel peab olema eesmärk. Kas soovid läbi uue lehe rohkem müüke, päringuid, kõnesi....Kui eesmärki ei ole, ei mõtet uut kodulehekülge ka teha.

service icon

Sisu

Kui oled mõelnud kodulehekülje eesmärgi välja, kas oled jõudnud juba mõelda milline sisu peaks koduleheküljel olema? Ja mis peamine, kas mõtled sisu ise välja või peaks seda arendaja tegema?

service icon

Turundusplaan

Kui kodulehekülje eesmärk on valmis, sisu ka enam vähem visualiseeritud, siis kas ja milliseid turundustegevusi oled kaalunud? Miks?

service icon

Analüütika

Iga turunduskanal mida plaanid kasutada tuleks ka mõõta! Iga sent mille investeerid reklaami, peab olema mõõdetav.

service icon

Konkurendid

Kas oled kursis milline näeb välja Sinu konkurendi kodulehekülg? Kindlasti tuleb kaardistada konkurendid ning ilmselgelt nendest paremini teha!

service icon

Seadmesõbralik

Kui sa veel ei tea, siis üle 50% veebiliiklusest toimub läbi nutitelefoni või muu pisikese ekraani kaudu. Kui plaanid uut kodulehekülge, siis kindlasti tuleb sellega arvestada ning uus kodulehekülg vastavalt ka ehitada.

Kliendid meist:

Kõige parema ülevaate teenusepakkujast annavad meie arvates teised kliendid. Seetõttu küsime alati kõikidelt oma klientidelt tagasisidet, kuidas nad jäid meie tööga rahule.

Kui palju maksab kodulehe valmistamine?

Lihtsama valmisdisainile üles ehitatud kodulehe, mis sisaldab toote või teenuse kirjeldust, visuaale, ettevõtte andmeid, teeme valmis küllaltki kiirelt ja investeering on suhteliselt väike. Kui tegemist on mahukama veebilehega või e-poega, siis on töö maht mõnevõrra suurem.

E-pood

Kiire, testitud ja tulemuslik

1499€ monthly

  • Woocommerce
  • Elementor
  • WordPress
  • 6 kuud garantiid

Valmislahendus

Kõige populaarsem

899€ yearly

  • Mobiilisõbralik
  • WordPress sisuhaldustarkvara
  • Elementori plugin mis teeb haldamise ülilihtsaks
  • Keeltemoodul
  • 6 kuud garantiid
  • Valmib 4 nädalaga

Onepager

Visiitkaart internetis

499€ monthly

  • WordPress sisuhaldustarkvara
  • Elementori plugin mis teeb haldamise ülilihtsaks
  • 6 kuud garantiid
  • Valmib paari päevaga

Soovid tasuta konsultatsiooni?

Lisa oma kodulehekülje aadress ja oma kontakt e-mail ning teeme Sinu veebilehele põhjaliku auditi ning saadame tulemused Sulle meilile.

    Tekkis küsimusi ?